onsdag 4. september 2013

Skjønnhets tips!


 Hallo!

Idag vil jeg gjerne vise dere to nyoppdagede favoritter fra sminkepungen min.
Nemlig L'oreal's nye Miss Manga mascara og en blush fra YSL som jeg har fått i gave fra
min mor. Jeg gjør stort sett det samme med fjeset mitt hver dag. Renser det med Clinique 3-step,
smører meg med Garnier BB cream oil free (jeg blander den lyse og den mørke)
før jeg dabber på litt creme blush og avslutter det hele med mascara.
Med mascara som det eneste jeg bruker på øynene er det en fordel 
at den er skikkelig god.

Forståelig nok.




Jeg elsker ALT med denne maskaraen. 
Den er lett å ta på, klumper ikke selv om man tar lag på lag på lag på lag,
og gir et flott volum med god lengde. Den holder hele dagen uten å drysse og
er i det hele tatt perfekt. 
Jeg har prøvd en zillion mascaraer ( de fleste fra Dior, Lancome, Chanel, Kanebo, Shiseido osv.) men dette er desidert den beste jeg har hatt.

 O! Glede.


Også er den rosa da. Jeg gir meg ende over av begeistring.

:)





Også denne blushen!
Den er også helt fantastisk. Det er en creme-blush (den heter YSL creme de blush)
som smelter inn i huden og blir nesten automatisk jevn og fin. 
Resultatet er en sunn, strålende glød som ikke ser fet ut.
Omtrent som etter en god spasetur i frisk luft.
Anbefales!





 Det var det jeg hadde for i dag.
Sorry for litt dårlige linker men det var det jeg kunne finne i farten.
Det er bare til å google om du er nysgjerrig på produktene.
Eller spørre selvsagt. 
Jeg svarer kanskje litt tregt, men jeg svarer alltid.

:)

Ha en god kveld og tuuuuuuuuuusen takk for at du var innom!




4 kommentarer:

  1. Gode tips, nydelig bilde og kjempefin header:-) Digger fargen på mascaraen<3
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk<3 Det var veldig hyggelig å høre:)
      klem

      Slett
  2. Åååå din nya header och hela bloggen är jättefin. Du inspirerar mig till att göra om hos mig - är så trött på det där krusidulliga :)
    Kram

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk!! Ja, det er gøy med forandring:-)
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)