lørdag 7. september 2013

Mmmmmm.....


Odd Molly Enhancer jean, Keyhole top og Twistme jumper.


Så deilig det er å endelig ha helg!

Igår hadde min sønn et forsinket bursdagselskap med kompisene sine her hjemme.
Temaet var filmkveld, men siden besøket varte i tre timer ble det tid til både Curling-turnering
(vi har et kjempe artig curling spill) og middag før filmen. Etter at de hadde kost seg med Iron man 3
og enorme mendger godteri, begynte det å lyne og tordne noe voldsomt ute.
Til skrekkblandet fryd for seks facinerte 12-åringer!!
God underholdning og en fin avslutning på en gøy kveld. Emil synes det var den beste bursdagen noensinne, så dette kan jeg varmt anbefale til de som har større barn.

Noen ganger ER det enkle virkelig det beste.



Idag?

Idag er Alise i sitt aller første bursdagselskap til en venninne i barnehagen,
mens Calle handler og hjelper en i familien som er syk.
Og jeg, jeg vasker det gulvet som har skreket etter å få komme frem fra under
lag på lag med skit i noen uker nå..

Jo! 
Også synes jeg at jeg var så flink at jeg bestilte meg et par Levitation Leggings 
Muahahahahaaaa!!




Så denne Lørdagen består i litt nettshopping, gulvvask og bygeklosser med mini.
Nå skal jeg se om jeg får gjort litt Yoga før hun våkner, og i kveld 
får vi råfint besøk av våre vakre venner som vi har invitert til 
reker og krabbe-aften deluxe!

Beste Lørdagen.

:)





 Håper dere har det like fint mine kjære, flotte lesere!
I går fikk jeg en kjempe fin pakke fra Karen. Med mye lekkert i som 
jeg satser på å få vist i nærmeste fremtid.

Ha det godt så lenge og gooooooood helg!






6 kommentarer:

  1. Låter som ett riktigt bra kalas för sonen:)
    Fin dagens och att nätshoppa efter hårt arbete i hemmet är något som jag också unnat mig:)
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Fornuftig ;) God helg til deg også!
      klem

      Slett
  2. Høres ut som et herlig bursdagsbesøk! Kjekt at de koste seg:-) Ha en nydelig kveld! Gleder meg til å se innholdet i pakken:-)
    klem

    SvarSlett
  3. Det lyder som en rigtig god weekend for hele familien :-) Glæder mig til at se billeder af dit tøjkøb :-)
    Knus Lone

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det:) Gleder meg til å vise!
      klem

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)