onsdag 23. april 2014

Mønster-kombo!

Odd Molly Milli-on-air Jacket og Wallpaper pants.

Liker du mønster?
Jeg digger det. Farger og mønstre gjør meg glad på et vis,
og for meg er det også en måte å utrykke hva som finnes på innsiden.
Det varierer jo litt, men stort sett er det et massivt virrvarr av tanker og følelser.
Ikke negative, de har jeg ikke hatt på lenge, bare mye.
Grådig mye.




Det bobler og bruser, og innimellom skvulper det over.
Og det er helt greit.
Som et feiende flott organisert kaos som jeg endelig har noenlunde kontroll på.

Heia det, liksom!

:)




Det underlige er at helt siden jeg var liten har jeg fått høre at jeg er så rolig.
Og det er noe jeg fremdeles hører ofte. Rolig? Jeg?
Hah! Du skulle bare visst.

Så ja, jeg liker mønster. Både inni og utenpå.
Og jeg liker mye av det.

Nå vet dere hvorfor.

:)


3 kommentarer:

  1. Det er bare så fint til dig det sæt ;o) Og hvor er det dejligt at du har fået jaget de negative tanker bort lige for tiden - det er skønt for dig ;o) Min søn er også ved at være kommet på ret kurs, er optaget på hans ønskestudie til sommer, og det går i det store hele godt med ham igen. Så også her er der masser af tanker - de fleste er dog positive ;o)
    Klem

    SvarSlett
  2. Our style is a way of expressing ourselves. The bold patterns and interesting mix of patterns shows the depth of what lies deep inside. You are a great inspiration and I am so glad that the blog is back in full force so that all of your followers can learn something from your wisdom and zest for life.
    With love and admiration,
    Karen OXO

    SvarSlett
  3. Vilken fin outfit, de där byxorna var ju tokfina..

    http://odalisquemagazine.com/blogs/vardagskonst

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)