tirsdag 29. januar 2013

Unwind..


God morgen!
Jeg har kun en drøss med ego-bilder å by på denne fine morgenen.
Idag viser jeg litt av den første underkjolen jeg virkelig er 100% fornøyd med.
Den er fra Odd Molly såklart. Unwind slip dress heter den, og den er fra høstens kolleksjon.
Men heldigvis finnes den i flere farger i vår-kolleksjonen også.
Denne  er virkelig fin under hva som helst!
Love it.

:)


Jeg elsker den duse pudderfargen..
(lite apricot heter den, men jeg vil kalle den pudder)
Passer til alt!


Også er jeg så utrolig glad for at håret mitt endelig har begynt å bli langt.
Jeg har spart i en EVIGHET!! Men likevel føles det litt rart..
Jeg har nemlig ikke hatt langt hår siden jeg var 10-11 år,
så det er ganske uvant.
Hva skal man egentlig gjøre med langt hår?? Det holder jeg fremdeles på å finne ut av..
Rettetang er en lur ting har jeg skjønt.
Og hårspray.



 Jaja.. Nok om det.
Nå er det jobb som står for tur.
Igår solgte jeg et teppe for 12000 kr. Hurra! Vi får se om jeg greier å overgå det idag..
Jeg starter dagen med høye mål.

:)

 Har du noen mål for dagen??

Jeg håper forresten at vi får se flere bilder fra gårsdagens
Odd Molly fw13-show i stockholm i løpet av dagen....
Jeg er så spent!

En sneak peak får du allerede hos skjønne Lingon!
Og jeg sier bare WOW..

Ha en fin dag.

:)




15 kommentarer:

  1. Skønne ego billeder af dig :-) smukke, naturlige, fantastiske, dejlige kvinde :-))) hehe

    Hvor ER det snyd at komme til snigpræmierer, det VIL jeg også :-)
    Glæder mig helt vildt til at se og mærke og prøve kollektionen, og mest til den nye ruskindsjakke :-)) Håååber den ER fed. (Jeg sendte den anden retur)

    Dejlig dag sødeste Angel :-) (er det egentligt ok, at kalde dig dét?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow, for noen ord!! Tusen takk:))) Jeg skulle ønske jeg kunne dratt og sett showet, men jeg fikk vite om det altfor sent. Heldigvis får vi se bilder derfra på oddmolly.com. De skal jeg inn å kikke på nå:)
      Jeg håper du blir mer fornøyd med ruskindsjakken. Jeg tror den er mer deg:) Gleder meg til å se deg i den!!

      Du kan forresten kalle meg hva du vil;)
      Ha en deilig og avslappende aften!
      Klem

      Slett
  2. Det er da egentligt noget mærkeligt nogen, at du pludselig har flyttet alle bloggerne over i den anden side...! Hvad er det for noget rod, at lave om på tingene :-)))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff, ja. Beklager viss du ikke liker det! Jeg liker det slik, men vi får se hva jeg gjør etterhvert.
      :)

      Slett
    2. Jeg liker det vældig godt :o) driller bare...! Blev bare lige opmærksom på at det var ændret :o)))
      Knus til dig

      Slett
    3. Du er bare for søt:)
      klem

      Slett
  3. Du er LYSET i mørket - du er SÅ smuk - skønne billeder af Odd Molly englen :-)

    En sand fornøjelse at følge din fine blog.

    T A K

    Ha en fin fin dag - flot salg igår :-))
    Klem C

    SvarSlett
    Svar
    1. Nåå.. Tusen takk for skjønne ord:) Jeg bevarer dem i mitt hjerte!
      Stor klem til deg, og ha en deilig aften.

      Slett
  4. Du ser helt FANTASTISK ut, Angelin!!!! :-D klem fra idun=)

    SvarSlett
    Svar
    1. TUSEN TAKK!!! Snille, skjønne deg:)
      klem

      Slett
  5. Å vad jag gillar dina bilder!
    Kram vackra

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder!
    Takk for at du besøkte bloggen min.
    Vi har det sånn på hytta vi også..
    Ingenting blir forandret på.
    klem Hege x

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Jeg synes bloggen din var kjempe fin og inspirerende. Gleder meg til å besøke den igjen:) Godt å høre at jeg ikke er alene;)
      klem

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)