torsdag 18. oktober 2012

Mollendo møter metall!

Odd Molly heavy metal cardigan, timeout long cardigan og mollendo leggings.

Hallooooosen!
Dagene sklir over i hverandre i et altfor høyt tempo om dagen.
Kansje er det mindre lys som gjør at dagene føles enda kortere, om mulig.
Så mange planer, så lite tid.


Idag er det kundekveld hos Lyst i vaskerelven.
Det er for registrerte kunder og facebook-venner så det er bare å 
gå inn på facen og hive seg med.
Jeg gleder meg ihvertfall!


Da er det jobb som står for tur.

Vi sees i kveld!

:)

4 kommentarer:

  1. Så fin du er! Det bli sikkert kjempegöy med kundekveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Super flot sæt :-) God arbejdslyst... :-)
    Hilsen Tina

    SvarSlett
  3. Nå har jeg et spörsmål til. Men visst bruker du ha stl 1 på de fleste plagg? Jeg er så usikker på om jeg skal ha 1 eller 2 på canna.
    Klem igen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk begge to:) Jeg bruker som oftest str 1 ja. Jeg har svart deg mer utfyllende inne på bloggen din:)
      Klem

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)