torsdag 25. oktober 2012

Litt mer solskinnsbilder og ny blogg!


Hurra!!
Min herlige interiørdesigner-tante
har startet blogg. Hun er bare verdens skjønneste.
En inspirerende kvinne, med en utrolig avslappet holdning til det aller meste.
Utrolig kreativ og flink, og alltid sprudlende, blid og morsom.
Bloggen er helt i startfasen, men jeg elsker den allerede.
Inn og kikke!!!



Jeg lurer litt på om jeg skal lage en liten konkurranse.
Bloggens første!
For litt siden var det en annonsør som kontaktet meg,
som ønsket å synes på min blogg, og ville at jeg skulle lage en 
konkurranse der man kunne vinne noe fra deres nettside.
Jeg synes det var kjempegøy og svarte at det vil jeg kjempe gjerne.
Så da begynte jeg å å planlegge hvordan jeg skulle gjøre det,
og var ganske giret på det hele.
Men! Siden har jeg ikke hørt noe mer, så de har vel ombestemt seg.
Sss!
Konkurranse altså. Jeg trenger visstnok ingen annonsør for å lage konkurranse.
Jeg bare lager min egen.
Så nå skal jeg tenke litt på hva den skal gå ut på,
og finne en fin premie til en heldig vinner.

Vi sees!

:)


5 kommentarer:

  1. Det er alltid göy med konkurranse:) Nå skal jeg lese din tantes blogg her..
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine deg:-) Din tante sin blogg var skikkelig behagelig:-) Likte den!
    Klem

    SvarSlett
  3. Har kommenteret din Tantes Blog, så fin den er :-)
    Smukke Angelin :-) Kram T

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ du er vel snill! Takk for anbefaling, blir nesten litt stressa og får litt prestasjonsangst (som jeg har bestemt meg får å IKKE ha) men nå er jeg igang med blogging - og det er jo ingen vits uten lesere? Da kunne vi nesten laget scrapbook eller dagbok eller noe istedet:)
    ...og så herlige lesere du har som gidder å titte på min lille blogg også:)
    Klem!

    SvarSlett
  5. for en fin kusine jeg har <3 for ikke å glemme mami også!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Det blir jeg så glad og takknemlig for! :)